Eye Candy !

Hemma i min sköna säng framför TV:n, mys !
Kollar på The good wife nu, riktigt bra serie !
Idag då så har jag varit i skolan, tränat, mentor samtal, hem o käka och sedan tillbaka till Kungsbacka för att kolla när Rebecca och Clara sjöng, riktigt bra är dom !! Fick även lite "ögon godis" under dagen haha Eller vad säger du Selma? ;D haha
Fick inte alls bra på mitt samhällskunskaps prov. Men tycker politik är botten tråkigt. Om man inte tycker något är roligt är det riktigt svårt att lära sig det, tyvärr (för mig i alla fall..). Men får göra ett riktigt bra jobb när vi skall hålla på med EU, - Lycka till Vickan! Vad är det för viktigt att veta skillnaden mellan Riksdag och regering? Eller vad de har för uppgifter? Förstår mig inte på det,, Aja skall sluta klaga nu !
Jag vill åka till USA nu ! Dom hör av sig till hösten igen, fatta nästan ett år kvar.. och efter det är det nästa ett år tills jag skall åka. Känns som en evighet, men hoppas de går hyfsat snabbt och kan flytta bort i ca 10 månader. Helt otroligt.. Aja hoppas ja får de bra !
Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0