I love the weather more than anything right now!

Är nu hemma efter e dag lite här och var.
Var ju på begravning i förmiddags och den var väl som alla andra, sorglig. Jag och min syster räkna ut att hon varit på ungefär 10 begravningar och jag 7, hemskt men sant.
*
Jag tycker det är så tråkigt att alla är så ledsna på begravningar. Jag menar, när jag dör vill inte jag att folk ska må dåligt och inte leva livet för att jag har försvunnit. Jag vill att de ska älska livet mer än någonsin och verkligen leva ut det till fullo om nu jag inte kunnat det. Jag vill inte att det bara skal spelas en massa psalmer på min begravning, jag vill ha roliga låtar som gör en glad, för det är på det sättet jag vill bli påmind, som GLAD!
Självklar är man ledsen men det finns ju människor som tar livet av sig eller inte kan jobba mer och sådant. Jag vill inte att andras liv skall gå till spillo för att jag dött.
Just so you guys know!
*
Jag övningskörde (:D) sedan till gymmet, där gick/sprang jag på bandet, rodde 2000 m och körde lite styrka. Eftersom vädret var så fint promenerade jag även hem och då träffa jag Irma ifrån min gamla klass på vägen så vi tjöta lite, trevligt det!
Nu är jag hemma och sitter här. Det blir att städa rummet och duscha så får vi se vad klockan är sedan :).
Hoppas ni andra har lika fint väder som här hos mig! (Strålande sol och klarblå himmel med varm blåst).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0