Hej o hå, kämpa på!

Ja, som ni märkt har jag inte bloggat särskillt mycket det senaste men jag har inte haft verken lust eller ork :/. Jag skall bli bättre på det igen!
Jag sitter nu i skolan och har lektion, geografi ;).
Resten av veckan är fullbokad så får se hur de går ;).
Idag skall jag i alla fall gå klart i skolan, träna sedan hem och plugga. Ikväll kommer även syster hem på middag så blir att vara med familjen ikväll :).
Det är ju även underbart väder idag här i GBG/KBA, underbart! Hoppas bara våren är påväg nu och att det inte kommer snö som det gjort då och då när man börjat tro att våren var påväg tidigare i år.
Här kommer någonting som är så underbart att äta tillsammans!!!
+
=
Sant!
Underbart gott, måste smakas :D

Kommentarer
Postat av: Eira

Ligger vid saluhallen, ett rätt litet ställe på hörnet av en byggnad. Du är från Göteborg eller? Hade varit jättekul att ta en fika någon gång och prata igenom allt spännande som ligger framför oss. Även om du åker först om ett år delar vi nog många tankar. Känner till några fler utbytesstudenter från göteborgsområdet, vi hade ju kunnat träffas flera stycken och babla på om allt från vacinationssprutor till förväntningar och rädslor. Hade varit kul att prata med någon som förstår sig på utbytesmaniat ;)

2011-03-23 @ 22:53:56
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0